Harmadik nap

2010.02.10. 23:13

Tegnap nem írtam, mert a padlón voltam. Körbe jártam a környékünket és semmi, csak ígéretek. A szomszédokat igaz még nem kérdeztem meg. Hiába, senki sem próféta a saját hazájában!

Ma is délelőtt szervezés, szakpolitikai ügyek. 11 kor álltam neki egyedül a központban lévő nagy 8 emeletes szalagháznak. Négy emeletet végig menetem, kb 120 lakás, és semmi. Találkoztam az Antifsiszta Párt tagjaival. Habár politológus vagyok, most találkoztam ilyennel először, januárban alakultak. Lám a Jobbik hatása, mire nem képes..

Eléggé amotivált voltam a sikertelenség ennyi után, amikor ebédeletm egyet anyukámmal. Ő leleket öntött belém, és azt mondta, hogy váltsak taktikát. Telefonálgassak az ismerőseimnek. Ő így szedett össze 20 kc-t ma a volt munkatársaitól. Elmentünk apukám barátjához, aki ékszerész. Aki megígérte, hogy hozza a baráti társaságból. Majd délután wiwes üzeneteket küldözgettem. A bulit szerveztem.

5-kor áltunk neki a 10-es paneleknek hárman. Elején nem annyira adta, de aztán csak beindult. Találkoztam a "Juhar utcai gumiszoba" botrány kirobbantójával is. Tökös ügyvéd figura, családja ide adta. Meggyőztesm őt is Pesten majd támogat minket. Kedvencem az fickó volt aki teljesen kiábrándult volt, jövő héten emigrál, amúgy meg max a Jobbik, még fegyvert is fogna velük. Negyed óra győzködés után mondta:

-Hol írjam alá?

-Hát az ajánlószelvényén! :) Fehér boríték, most vitték ki a bejelentett lakcímére.

-Jaa, az nekem Lajosmizsén van...

+21 lett a vége, de már fél 8kor abba kellett hagynunk, mert beláttuk, hogy késő van.

Holnap délelőtt telefonálok és wiwezek.

Szerencsére beindult a kecsói google banner kampányunk is.

Hajrá, meglesz ez!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vagogabor.blog.hu/api/trackback/id/tr421748087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása